وبلاگ شخصي اكبر زواري رضائي
MUHASEBE - FİNANSMAN VE DÜŞÜNCELERİM
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

مكعب به كره گفت:تو در هيچ زمينه اي اعتقاد مشخصي نداري، جهتگيري خاصي نكرده اي. نسبت به همه چيز و همه كس با ملايمت برخورد ميكني، هيچ وقت حرف تند و تيزي نمي گوئي. من مطمئن هستم تو هرگز نمي تواني راه را به آخر برساني. همين مدارا دست و پايت را مي بندد. كره گفت:ميخواهي تا پائين كوه مسابقه بدهيم؟



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: انديشه
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

وقتي نامش را شنيدم و اوصافش را با خود فكر مي كردم كه چقدر يك انسان ميتواند كثيف باشد.

Pierre Woodman متولد 1963 در فرانسه است كه يكي از مهمترين حلقه هاي فساد و فحشا و توليد فيلمهاي مستهجن در دنياست. شايد باورش سخت باشد اما او سلطان اين تجارت كثيف است. تجارتي كه با اغفال دختران اروپاي شرقي و امريكاي لاتين شروع ميشود. او به همراه مترجمين به مكانهاي مختلفي سر ميزند تا دختران بيچاره را شناسايي و براي تجارت سكس به آمريكا ببرد.

او بيشتر در اروپاي شرقي و به خصوص چك و مجارستان به دنبال شكارهاي خود است. شايد كثيف ترين انسان اعصار براي او واقعا”مناسب باشد. براي دانستن عمق فاجعه انساني كه او پديد آورده فقط كافي است بدانيد كه او در طي 15 سال اخير بالاي 7000 نفر زن و دختر را از اروپاي شرقي و امريكاي لاتين اغوا كرده و براي توليد فيلمهاي مستهجن به آمريكا برده است. او در اين مورد خيلي هم به خود مينازد كه از همه اين افراد فيلم هم در اختيار دارد! او مدعي است كه همه ستارگان اين تجارت كثيف به نوعي منتخب او بوده اند.

اما جالبتر اينكه بدانيد او در هاليوود فرد مطرحي است و حتي ستارگان سينماي غير مستهجن هاليوود مانند آنجلينا جولي نيز از عكس گرفتن با وي ابايي ندارند. اما واقعيت جالبتر اينكه او اصالتا”يهودي است! انصافا”همه رسانه هاي دنيا به نوعي تحت پوشش همين صهيونيستهاست. آنها به خوبي راه ورود به هر جامعه اي را پيدا كرده اند. راهي كه براي آنها محدوديت در تنوع ابزارها ندارد.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: انديشه
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

شايد با خواندن عنوان اين مطلب تعجب كنيد زيرا تا جايي كه ما ميدانيم كشورهاي ديگر و علي الخصوص همسايه ايران در حال به سرقت بردن مفاخر ادبي، هنري و تخصصي گدشته ايران هستند. اما واقعيت اين است كه يك پيامك ايده اين مطلب شد. يك پيامك با محتواي يكسان اما با نام چندين و چند نفر مختلف.در واقع داستان از يك ماه قبل شروع شد. پيامكي با اين محتواي دريافت كردم:

امپراتور يونان به كورش كبير گفت:ما براي شرف مي جنگيم شما براي پول كورش كبير پاسخ داد:هر كس براي نداشته هايش مي جنگد.

چند وقت بعد بر روي اينترنت متني ديدم كه جالب بود:

ناپلئون بناپارت آدم حاضرجوابي بود. او هميشه با زيركي پاسخ ديگران را ميداد و اغلب از حرفهاي خودشان براي كوبيدن خودشان استفاده ميكرد. يكبار در پاسخ نماينده روسيه در خصوص جنگ فرانسه و روسيه كه مدعي بود شما براي كشورگشايي و فتوحات مي جنگيد اما ما براي حفظ ميهن و شرف خود، به سرعت پاسخ داد كه هر كس براي آنچه ندارد مي جنگد!

همين چند روز پيش هم در وبلاگها و فيسبوك و توييت هاي برخي ايرانيان عزيز ديدم كه همگي هم از روي هم كپي كرده بودند و ريشه اين جمله را به دكتر شريعتي نسبت داده بودند!!!

قصد ندارم بگويم كه ما ملت بزرگي نيستيم. اما بحث بر سر اين است كه ما آنقدر تاريخ براي بيان داريم كه نيازي نباشد مفاخر ديگر كشور را برباييم! همين



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: انديشه
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

با اينكه افراد مسن كماكان خواندن كتاب هاي معمولي را به كار با آي پد ترجيح مي دهند اما به گفته محققان آلماني، سالمندان سريع تر از افراد جوان مي توانند متني را در آي پد مطالعه كنند. طبق تحقيقات آلماني ها، افراد در هر سن و سالي كه باشند مي توانند در همان زماني كه يك كتاب معمولي را ورق مي زنند نسخه الكترونيكي آن را روي آي پد مطالعه كنند. جالب اينكه براي مو سفيدان مطالعه متني از روي آي پد راحت تر از خواندن كتاب است و به همين دليل سرعت آنها در مطالعه بيشتر از افراد جوان و ميانسال است. با اينكه گفته مي شود صفحه آي پد به شكلي است كه مطالعه را آسان مي كند اما خيلي ها از محصول مرحوم استيو جابز انتقاد كرده اند چراكه به عقيده آنها اگر كسي به مدت طولاني با آي پد كار كند سلامت چشمانش را به خطر مي اندازد. تيم تحقيق دانشگاه يوهان گوتنبرگ آلمان در بررسي هايش اين ادعا را كه كتاب هاي چاپي براي چشم بهتر و راحت تر هستند، رد كرده است. پروفسور استفان فاسل مسوول اين گروه تحقيقاتي عقيده دارد كه كتاب هاي اينترنتي و در كل مطالعه اينترنتي نقش مهمي در بازار جهاني كتاب دارد. به نظر او از زماني كه كتاب ها روي اينترنت قرار گرفتند خيلي ها به اين قضيه بدبين شدند و تحقيق گروه او در اصل به دنبال دلايل اين بدبيني بوده است. فاسل مي گويد: «مطالعات ما نشان داده بحثي كه در مورد اثرات منفي خواندن از روي صفحه كامپيوتر انجام شده پايه و اساس علمي ندارد.» طي اين تحقيق گروهي از داوطلبان متن هايي مشخص را هم روي آي پد خواندند و هم نسخه چاپي آن را ورق زدند و حركات چشم آنها در طول مطالعه مورد بررسي قرار گرفت. هرچند اكثر داوطلبان عقيده داشتند كه خواندن كتاب را به مطالعه نسخه اينترنتي آن ترجيح مي دهند اما تحقيقات نشان داده كه مطالعه نسخه اينترنتي كار راحت تري به نسبت ورق زدن كتاب است.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اخبار و مسائل آموزشي
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي
تاريخ : یکشنبه 22 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

گروهي از محققين ژنتيك در دانشگاه پورت موس انگليس، به سرپرستي يك محقق ايراني به نتايج جالبي درباره نژاد ايرانيان رسيده‌اند. اين گروه معتقدند اكثر ايرانيان بر خلاف آنچه تصور مي شود، نژاد آريايي ندارند بلكه به نژادي تعلق دارند كه حدود ده هزار سال پيش ساكن ايران بوده‌اند. اين تحقيقات كه قسمتي از تحقيقات جهاني ژنتيك است به سرپرستي دكتر مازيار اشرفيان بناب سالها پيش در دانشگاه كمبريج شروع شده و در دانشگاه پورت موس به نتيجه رسيده است.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: انديشه
یارپاق لار: [1] [..] [12] [13] [14] [15] [16] [..] [35]
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :