وبلاگ شخصي اكبر زواري رضائي
MUHASEBE - FİNANSMAN VE DÜŞÜNCELERİM
تاريخ : یکشنبه 5 شهریور 1391 | یازار : اكبر زواري رضائي

كتاب ملاقات با 16 تريدر حرفه اي در محل كار آن ها

دكتر الكساندر الدر ملاقاتي با 16 تريدر حرفه اي در محل كارشان مي كند. در اين مصاحبه ها تريدرها به بازگويي خاطرات و تجارب خويش مي پردازند و نحوه معامله خود را نيز شرح مي دهند. در اين مصاحبه ها تريدرها به تشريح چگونگي وارد و خارج شدن در معاملات خود مي پردازند. اين كتاب كه به نظر بنده بسيار مفيد و داراي نكات ريز و جالبي مي باشد يكي از نكات برجسته اين كتاب اين مي باشد كه عكسي از صفحه چارت هر كدام از اين تريدرها نيز قرار داده است.

 

نام كتاب:

(Entries & Exits: Visits to 16 Trading Rooms (Wiley Trading

 
 
لينك كتاب در سايت آمازون

http://www.amazon.com/Entries-Exits-Visits-Trading-Rooms/dp/0471678058/ref=sr_1_5?s=books&ie=UTF8&qid=1337729347&sr=1-5

 

لينك دانلود رايگان كتاب

http://goldtrader.persiangig.com/ebook/Entries_Exits_Visits_to_16_Trading_Rooms_Wiley_Trading.pdf

برگرفته از يك تريدر



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: بورس
تاريخ : چهارشنبه 30 آذر 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي
تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي
تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

وال استريت (به انگليسي: Wall Street) خيابان بسيار معروفي است در محلهٔ  منهتن نيويورك در ايالات متحده امريكا. ساختمان بازار بورس نيويورك كه بزرگ‌ترين بورس جهان از نظر ميزان معمالات و حجم مالي است، در خيابان وال استريت قرار دارد.

همچنين مركز بزرگ‌ترين مراكز اقتصادي ايالات متحده آمريكا و چند بورس مهم اقتصادي اين كشور از جمله بازار بورس نيويورك  (NYSE)، بازار بورس نزدك (NASDAQ)، بازار بورس امريكا (AMEX)، بازار بورس تجاري نيويورك (NYMEX) و ميز بازرگاني نيويورك (NYBOT) در اين منطقه قرار دارد.

در طول زمان، نام وال استريت به عنوان «مكان افراد داراي نفوذ اقتصادي در آمريكا» شهرت گرفته‌است.

خيابان وال استريت از شرق و از سرپائيني خيابان برادوي به خيابان جنوبي در تنگه رودخانه شرقي متصل مي‌شود.

جرج واشنگتن  اولين رئيس جمهور ايالات متحده آمريكا در عمارت فدرال در خيابان وال استريت، به عنوان اولين رييس جمهور ايالات متحده، قسم ياد كرد.

كليساي تاريخي ترينيتي كه در مسيحيت به معناي سه اقنوم در خداي واحد است، در تقاطع خيابان برادوي و وال استريت در دان‌تاون منهتن قرار دارد.

روزنامه مشهور اقتصادي وال استريت ژورنال ، نام خود را از «خيابان وال استريت» وام گرفته‌است.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: بورس
تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

جواد سهاميان مقدم در مورد اجراي طرح ارزش مضاعف سهام گفت: صنعت  بيمه طرحهاي جديدي دارد كه آنها را در بازار سرمايه كشور به اجرا در خواهد  آورد.

 

مديرعامل بيمه ايران از برنامه اي براي اجراي طرح مذكور و انجام  مذاكراتي در اين زمينه خبرداد و تصريح كرد: سهامداران بازار سرمايه مي  توانند از مزاياي اين طرح استفاده كنند.

 

وي با تاكيد بر اينكه سهامداران بورس اوراق بهادار و فرابورس مي توانند  از اين طرح استفاده نمايند، افزود: در اين طرح كه توسط بيمه ايران اجرا مي  شود، سهام شركتها داراي ارزش اعتباري مي شود.

 

سهاميان مقدم عنوان كرد: ارزش اعتباري به جز ارزش معاملاتي سهام است، به اين معنا كه سهامداران مي توانند در قبال سهام خود از سيستم بانكي تسهيلات دريافت كند و بيمه ايران هم اين ريسك سهام را پوشش داده و آن را تضمين مي  كند.

مديرعامل بيمه ايران بيان كرد: برخي از سهامداران ناچار مي شوند كه در  مقطعي از زمان براي برخوداري از پول، سهام خود را بفروشند، بنابراين براي  جلوگيري از اين كار طرح ارزش مضاعف سهام را ايجاد كرديم.


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: بورس
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي
تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

چكيده :

بورس بازي فعاليتي است كه بورس باز دارايي سهام را بدون قصد نگهداري و با پذيرش ريسك خريداري كرده و به دنبال كسب سود از مابه التفاوت قيمت در كوتاهترين زمان ممكن مي‌باشد. در اين مقاله ضمن بررسي ماهيت بورس بازي و شقوق مختلف آن، مسائل فقهي و شرعي مربوط به بورس بازي تحليل گرديده و جواز عمليات بورس بازي در صورتي كه در چارچوب معاملات اسلامي صورت پذيرد تأييد گرديده است.


آرديني اوخو
گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: بورس
تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

تهران- رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران گفت: هر چند بورس ايران رشد مطلوبي داشته اما به دليل كوچك بودن پايه آن، هنوز با اقتصاد ايران فاصله‌ زيادي دارد.                          


آرديني اوخو
گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: بورس
تاريخ : شنبه 31 اردیبهشت 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

نخستين قراردادهاي سوآپ در اوايل دهه 1980 منعقد شد و از آن زمان تا‌كنون، بازار سوآپ توانسته است رشد چشمگيري در فعاليت‌هاي تجاري و اقتصادي كشورها حاصل كند؛ درحالي‌كه در حال حاضر اكثر قراردادهاي مشتقات خارج از بورس به نوعي به‌صورت سوآپ انجام مي‌شود.

اكنون با تعريفي از سوآپ كه از آن به‌عنوان توافقي بين 2 شركت براي معاوضه جريان‌هاي نقدي در آينده با 2 نوع پرداخت متفاوت از بدهي يا دارايي‌ها نام برده مي‌شود، به بررسي پيامدهاي عمليات سوآپ گندم در كشور و بازتاب آن در بورس كالا (كشاورزي) مي‌پردازيم:عملا با انجام سوآپ گندم در ايران كه در قدم اول مقرر شده تا گندم قزاقستان هدف اصلي فعالان بخش خصوصي حوزه غلات باشد، شاهد افزايش معاملات، كاهش هزينه‌هاي حمل‌ونقل و جابه‌جايي، توزيع متناسب آن محصول در سراسر كشور و در زمان‌هاي مورد نظر، انتقال و تامين گندم به كشورهاي همجوار، تخصصي و علمي‌تر شدن معاملات گندم، افزايش گردش نقدينگي در حوزه معاملات آن محصول، حضور چشمگير در بازارهاي منطقه و بين‌المللي، درگيرشدن مناسب بنگاه‌هاي اقتصادي كشور و تقويت معاملات در بورس كالاي ايران خواهيم شد.

در حوزه تقويت معاملات در بورس كالاي ايران در معاملات كشاورزي اينگونه مي‌توان اظهار كرد كه با ورود محصول گندم از كشور مبدأ، قسمتي از عرضه آن مي‌تواند از طريق بورس انجام پذيرد و در مقابل، بورس كالا هم مي‌تواند در حوزه‌هايي نظير تجزيه و تحليل قيمت‌هاي منطقه‌اي و جهاني آن محصول، بازاريابي داخلي و خارجي آن و ايجاد شفافيت و كشف نرخ معاملات يادشده كمك شاياني كند.
اكنون كه تلاش براي عملياتي كردن سوآپ گندم از قزاقستان توسط بخش خصوصي و با حمايت شركت بازرگاني دولتي ايران فراهم آمده‌است، بايستي با عزمي جهادگونه اين مهم را عملياتي كرد تا شاهد اثرگذاري مثبت آن براي مصرف‌كنندگان، توليدكنندگان بورس كالا و در نهايت اقتصاد ايران باشيم.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: بورس
یارپاق لار: [1]
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :