وبلاگ شخصي اكبر زواري رضائي
MUHASEBE - FİNANSMAN VE DÜŞÜNCELERİM
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

وقتي نامش را شنيدم و اوصافش را با خود فكر مي كردم كه چقدر يك انسان ميتواند كثيف باشد.

Pierre Woodman متولد 1963 در فرانسه است كه يكي از مهمترين حلقه هاي فساد و فحشا و توليد فيلمهاي مستهجن در دنياست. شايد باورش سخت باشد اما او سلطان اين تجارت كثيف است. تجارتي كه با اغفال دختران اروپاي شرقي و امريكاي لاتين شروع ميشود. او به همراه مترجمين به مكانهاي مختلفي سر ميزند تا دختران بيچاره را شناسايي و براي تجارت سكس به آمريكا ببرد.

او بيشتر در اروپاي شرقي و به خصوص چك و مجارستان به دنبال شكارهاي خود است. شايد كثيف ترين انسان اعصار براي او واقعا”مناسب باشد. براي دانستن عمق فاجعه انساني كه او پديد آورده فقط كافي است بدانيد كه او در طي 15 سال اخير بالاي 7000 نفر زن و دختر را از اروپاي شرقي و امريكاي لاتين اغوا كرده و براي توليد فيلمهاي مستهجن به آمريكا برده است. او در اين مورد خيلي هم به خود مينازد كه از همه اين افراد فيلم هم در اختيار دارد! او مدعي است كه همه ستارگان اين تجارت كثيف به نوعي منتخب او بوده اند.

اما جالبتر اينكه بدانيد او در هاليوود فرد مطرحي است و حتي ستارگان سينماي غير مستهجن هاليوود مانند آنجلينا جولي نيز از عكس گرفتن با وي ابايي ندارند. اما واقعيت جالبتر اينكه او اصالتا”يهودي است! انصافا”همه رسانه هاي دنيا به نوعي تحت پوشش همين صهيونيستهاست. آنها به خوبي راه ورود به هر جامعه اي را پيدا كرده اند. راهي كه براي آنها محدوديت در تنوع ابزارها ندارد.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: انديشه
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :