وبلاگ شخصي اكبر زواري رضائي
MUHASEBE - FİNANSMAN VE DÜŞÜNCELERİM
تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

به گزارش افكارنيوز،نورالله حيدري دستنايي در گفت‌وگو باخانه ملت با اشاره به نزديك شدن زمان ارائه لايحه بودجه سال ۱۳۹۱ به مجلس، گفت: جلسات اخير كميسيون آموزش و تحقيقات با مسئولان وزارت علوم گوياي اين است كه اين وزارتخانه با مشكلات عديده‌اي دست و پنجه نرم مي‌كند.
نماينده مردم اردل، كيارو و فارسال در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: از طرفي به جهت محدوديت منابع و هم نيازهاي فزاينده‌اي كه در آموزش عالي كشور وجود دارد، بودجه‌اي كه براي اين وزارتخانه به تصويب مي‌رسد جوابگوي وظايف وزارت علوم نيست.
وي افزود: به همين جهت در بودجه سال آينده تلاش خواهيم كرد زمينه‌هايي براي افزايش اعتبار در وزارت علوم در نظر گرفته شود چرا كه به دليل سياست‌هاي دولت، متاسفانه بخشي از اعتبار در نظر گرفته شده به درستي خرج نشد و اين وزارتخانه با كسري بدجه روبه‌رو بود.
نماينده مردم در مجلس بيان كرد: همچنين قرار بود به دليل اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها به وزارت علوم اعتبار مازادي پرداخت شود كه اين مساله نيز به عرصه اجرايي شدن نرسيد.
حيدري دستنايي گفت: وزارت علوم به اين دليل دچار كسري بودجه شده است كه اين كسري ناشي از اين است كه دولت به تعهدات قانوني خود عمل نكرده است.
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، تاكيد كرد: تلاش كميسيون براين است دولت را مكلف به اجراي بودجه سال ۹۱ كنيم، در اين صورت مي‌تواند به تعهدات خود عمل كند.
نماينده مردم اردل، كيارو و فارسال در مجلس يادآور شد: اگر به دنبال تغيير ساختاري تحول در برنامه‌هاي آموزشي، اسلامي شدن دانشگاه‌ها، توسعه عدالت، ايجاد دانشگاه در هر استان، تفكيك جنيستي، افزايش ظرفيت دوره دكتري، افزايش هيات علمي دانشگاه‌ها وتجهيز دانشگاه‌ها هستيم بايد به دنبال افزايش اعتبار براي آموزش عالي كشور باشيم.
حيدري گفت: كميسيون آموزش و تحقيقات به دنبال افزايش ۱۵ الي ۲۰ درصدي بودجه اين وزارت‌علوم است اما دولت تنها به افزايش ۷ درصدي رضايت مي‌دهد.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اخبار و مسائل آموزشي
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :