وبلاگ شخصي اكبر زواري رضائي
MUHASEBE - FİNANSMAN VE DÜŞÜNCELERİM
1- مقدمه: اين شيوه‌نامه در راستاي دستورالعمل شماره    12238/4389     تاريخ     20/8/86       وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري در مورد لزوم امكان دسترسي به منابع غني علمي(پايان نامه‌ها/رساله‌ها) براي پژوهشگران و علاقه‌مندان، اجتناب از تكرار مطالعات و تحقيقات انجام يافته و تكميل پايگاه اطلاعاتي پايان‌نامه‌هاي دانشجويي كشور در پژوهشگاه اطلاعات و مدارك علمي ايران تنظيم گرديده است.
2. تعاريف: دانشگاه: كليه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و ساير موسسه‌هاي پژوهشي دولتي و غير دولتي زير پوشش  وزارت علوم ،تحقيقات و فناوري. دانشجو: دانشجوي مقطع كارشناسي ارشد و دكتري حرفه‌اي و تخصصي دانشگاه. پژوهشگاه: پژوهشگاه اطلاعات و مدارك علمي ايران نماينده: فردي كه از سوي دانشگاه  براي ارتباط با پژوهشگاه در موضوع شيوه‌نامه معرفي مي‌شود. اين فرد، نماينده تام الاختيار دانشگاه در موضوع فوق الذكر بوده و مرجع تاييد كننده براي صحت و اعتبار موارد ارسالي به پژوهشگاه مي باشد. پايان نامه: پايان نامه كارشناسي ارشد يا رساله دكتري حرفه‌اي و تخصصي كه مراحل دفاع و اصلاحات پاياني آن به پايان رسيده است. كتابخانه: كتابخانه مركزي دانشگاه يا كتابخانه ديگري كه از سوي دانشگاه تعيين مي‌شود.
3. شيوه‌نامه    1. 3-1 دانشگاه نمايندهِِ‌ي را در امور مربوط به پايان‌نامه‌هاي دانشجوي به پژوهشگاه معرفي مي‌كند.          1. دانشگاههايي كه جمع آوري پايان نامه ها را به صورت پراكنده و نه متمركز انجام مي دهند مي توانند نمايندگاني را معرفي كنند.    2. 3-2 پژوهشگاه در سامانه‌ الكترونيكي خود يك شناسه به نام هر نماينده تعريف و به او اعلام مي‌كند.    3. 3-3  دانشجو پس ازجلسه دفاع اطلاعات نمايه پايان نامه را به دو زبان فارسي و انگليسي آماده مي كند و در نشاني http://thesis.irandoc.ac.ir بخش ورود اطلاعات پايان نامه  ، ورود اطلاعات مي نمايد و شماره رهگيري را از طريق سيستم دريافت مي نمايد    4. 3-4 كتابخانه، بر اساس ابلاغ دانشگاه نمايه پايان نامه را بررسي و تائيد مي‌كند.    5. 3-5 دانشجو پس ازتائيد پايان نامه توسط  هيات دواران نسخه نهائي (الكترونيكي و چاپي) پايان نامه خود را همراه با شماره رهگيري  جهت تحويل به پژوهشگاه تحويل نماينده مي‌دهد.    6. 3-6 نماينده وارد كردن كد رهگيري و يا شماره دانشجويي به پايگاه اطلاعات پايان نامه به نشاني h‏ttp://thesis.irandoc.ac.ir  از وارد شدن اطلاعات پايان نامه به پايگاه توسط دانشجو اطمينان حاصل مي نمايد و نسخه‌ چاپي و الكترونيكي پايان نامه را تحويل مي‌گيرد.    7. 3-7 نماينده، بر مبناي راهنماي مندرج در سامانه الكترونيكي به نشاني  http://thesis.irandoc.ac.ir  با تاييد اطلاعات ، نسبت به ارسال اطلاعات پايان نامه‌ دانشجو از طريق سامانه اقدام مي نمايد..    8. 3-8 نماينده پس از اطمينان از ارسال موفق فرم و تاييد محتويات پيوست، تائيديه دريافت فرم را از سامانه پرينت مي‌كند و پس از تائيد( مهر و امضا)، تحويل دانشجو مي‌دهد    9. 3-9 دانشجو رسيد تحويلي را به بخش فارغ‌التحصيلان دانشگاه تحويل مي‌هد   10. 3-10 نماينده دانشگاه در پايان هر ماه فهرست پايان نامه‌هاي ارسال شده را تهيه مي‌كند و همراه با نسخه صحافي شده پايان نامه‌ها و فايلهاي مربوطه به پژوهشگاه ارسال مي‌كند.   11. 3-11 پژوهشگاه پس از كنترل اطلاعات سامانه با پايان نامه هاي دريافتي ، نسبت به صدور تاييديه نهايي و ارسال آن به دانشگاه اقدام مي نمايد.


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: روش تحقيق
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :