وبلاگ شخصي اكبر زواري رضائي
MUHASEBE - FİNANSMAN VE DÜŞÜNCELERİM
تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي
رئيس ستاد اقامه نماز كشور با انتقاد از كم كاري در حوزه اقامه نماز يادآور شد: متأسفانه نماز در كشور ما بيمار و زكات مرده است كه بايد در اينباره طرح نويي در انداخت.

به گزارش دانانيوز از مهر، نخستين گردهمايي مسئولين اقامه نماز دستگاههاي اجرايي كشور صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتي و سيد مرتضي بختياري وزير دادگستري در مركز پژوهشي و آموزشي سازمان زندانها برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن قرائتي در اين گردهمايي با اشاره به رابطه نماز و حقوق گفت: براي اينكه قوه قضائيه و وزارت دادگستري مردم را حق مدار كند نماز بسيار تاثيرگذار است.

وي به تشريح چند نمونه از رابطه نماز و حقوق پرداخت و گفت: 2 هزار و 700 آيه حقوقي از قرآن در آورديم كه توسط مير محمد صادقي تبديل به كتاب اسلام و حقوق شد.

وي تأكيد كرد: نماز يك هديه الهي است. متأسفانه ما در پوست نماز مانده‌ايم چه برسد به باطن آن.

رئيس ستاد اقامه نماز كشور با تأكيد بر رابطه نماز با كم شدن جرايم به راهكارهايي در اين زمينه اشاره كرد و گفت: نمازخوان اصلاً نمي‌تواند فاسد باشد درباره نماز خيلي جاي كار است و الان كاري كه مي كنيم شايد يك درصد باشد. توليد نمازخوان و دعوت به نماز طرح نو مي‌طلبد. متأسفانه برخي خودي‌ها هم مشكل دارد . گاهي خود مسئولين اقامه نماز ما هم متاسفانه تبديل به كارمندهاي معمم شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي با اشاره به راهكارهاي تعامل حوزه و وزارت دادگستري براي ارتباط دوستانه ميان روحانيت و زندانيان گفت: براي ارتباط با زندانيها در تابستان كه طلبه‌ها تعطيل هستند مي‌توان از آنها استفاده كرد.

وي در پايان با انتقاد از عدم مشورت در زمينه نماز گفت: در حالي كه بنده بيشترين تبليغ را در كشور دارم اما هنوز هيچ سازماني يك مشورت تلفني از من نكرده است. ما كه عمرمان تمام شد اما توقع داشتيم در اين 30 سال سازمانها و وزارتخانه‌هاي مختلف از ما مشورت بگيرند. متأسفانه نماز در كشور ما بيمار و زكات مرده است. آيا يك صدم بودجه‌اي كه براي سريالهاي يوسف و مختار و ... گذاشتيم براي نماز هم قرار داده‌ايم.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اسلام و قرآن
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :