وبلاگ شخصي اكبر زواري رضائي
MUHASEBE - FİNANSMAN VE DÜŞÜNCELERİM
تاريخ : شنبه 31 اردیبهشت 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي

مدير عامل بانك سپه گفت: پرداخت مبالغ يارانه نقدي در مقاطع مختلف با كمترين خطا انجام شد.

رامين پاشايي فام روز سه شنبه در همايش سياستهاي پولي و بانكي كه در محل مركز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد، افزود: افتتاح حساب براي سرپرستان خانوار در هدفمندي يارانه‌ها و پرداخت يارانه براي شبكه بانكي ركورد بي‌نظيري برجاي گذاشت.
وي اظهار داشت: پرداخت يارانه نقدي به بيش از 70 ميليون ايراني باعث شد حجم قابل توجهي از حساب‌ بانكي براي مردم ايجاد شود و دريافت يارانه نقدي از خودپردازها در كشور بي‌سابقه بود.
به گفته پاشايي‌فام، قبل از اجراي هدفمندي يارانه‌ها شبكه بانكي آماده‌ باش بود و حتي گفته مي‌شد در روزهاي تاسوعا و عاشورا كه تعطيل است، امكان دارد هدفمندي يارانه‌ها اجرا شود بنابراين شبكه بانكي در اين زمينه هم آمادگي لازم را دارا بود.
مديرعامل بانك سپه در مورد مطالبات معوق بانك‌ها گفت: بخش عمده از منابع بانك‌ها به خاطر مطالبات معوق قفل شده‌اند و سياست بانك‌ها تغيير وثائق بانكي، اعتبارسنجي مشتريان است و در اين زمينه شركت‌هاي خاصي طراحي شده‌اند كه البته هنوز در ابتداي راه قرار دارند.
وي با اشاره به تجربه هدفمندي يارانه‌ها در كشورهاي لهستان، بلغارستان و تركيه و چين گفت: جمهوري اسلامي ايران از تجارب اين كشورها استفاده كرد گرچه حجم يارانه حامل‌هاي انرژي در ايران و تفاوت قيمن تمام شده انرژي قابل مقايسه با هيچكدام از اين كشورها نبود.
مديرعامل بانك سپه مهم‌ترين بخش اجراي هدفمندي يارانه‌ها را جلوگيري از شكل‌گيري انتظار غيرواقعي تورمي دانست و گفت: دولت با مديريت بهينه جلوي انتظارات تورمي را گرفته است و با اجراي هدفمندي يارانه‌ها تورم در كنترل قرار دارد.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اقتصاد
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :