وبلاگ شخصي اكبر زواري رضائي
MUHASEBE - FİNANSMAN VE DÜŞÜNCELERİM
تاريخ : سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 | یازار : اكبر زواري رضائي
اين منطقه حول " درياچه مارميشو در حدود ۴۵ كيلومتري غرب شهر اروميه و در ميان كوهستان‌هاي اين شهرستان قرار دارد را شامل مي شود بنا به روايتي نام خود را از يكي از روحانيون مسيحي منطقه به نام بنيامين مارشيمون گرفته شده‌است كه به دست اسماعيل سيميتقو كشته شده است (ويكيپديا) ".


در گزارش خبرگزاري مهر چنين آمده است : اسدالله عليزاده بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مارميشو يكي از نقاط زيباي گردشگري در استان آذربايجان غربي است كه از طبيعت بسيار زيبايي برخوردار بوده و در فاصله 55 كيلومتري شهر اروميه قرار دارد.


وي اضافه كرد: اين منطقه در فاز اجرايي خود قرار دارد و در حال حاضر با يك سرمايه‌ گذار براي نقشه ‌برداري و اجراي سه سايت مهم گردشگري شامل مراكز اقامتي، گردشگري و يك سايت تفريحي روي درياچه اروميه قرارداد منعقد شده است.

عليزاده با اشاره به وجود پتانسيل هاي بالا و مناطق طبيعي و گردشگري متعدد همچون درياچه زيباي مارميشو در اين منطقه گفت: آذربايجان غربي داراي طبيعت بسيار پويا و شگرف است كه با سرمايه گذاري مناسب و ايجاد تسهيلات در بخش هاي مختلف براي سرمايه گذاران مي توان شاهد ارتقاي اين بخش و حضور علاقمندان از نقاط مختلف داخل و خارج كشور شد.

وي خاطرنشان كرد: وجود امنيت پايدار در مناطق صفر مرزي آذربايجان غربي موجب شده است كه سرمايه گذاري در اين مناطق با استقبال بخش هاي خصوصي همراه شود.

منطقه مارميشو در جريان سفر اول رياست جمهوري به آذربايجان غربي و بر اساس مصوبه دولت در اين سفر جزو مناطق نمونه گردشگري شناخته شده و بر اساس صورت جلسه شانزدهم ارديبهشت هشتاد و شش بر اساس بررسي اهداف طرح توسعه گردشگري به مهندس كيهانفر سرمايه گذار بخش خصوصي واگذار شده است.

همچنين مطالعات امكان سنجي منطقه نمونه گردشگري مارميشو توسط مهندسين مشاور نتپا در دست انجام بوده و تا پايان خردادماه سال جاري تحويل اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خواهد شد و نيز مطالعات طرح جامع اين منطقه توسط سرمايه گذار بخش خصوصي در دست اقدام است.


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: اورميه
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :